Ja-govor, pored slušanja, čini osnovu uspešne komunikacije.
Nastavnik, koji usvoji Ja-govor formira uslove za lični uspeh i zadovoljstvo u “ulogama” koje su svojstvene njegovoj profesiji: smanjuje stres, upravlja konfliktom, uspešno vodi onlajn nastavu, ne umara se, samouveren je, motivisan, brzo i efikasno sve završava.
Podsetimo se višestrukih “uloga” nastavnika, bez aktivnosti starešinstva koje bi proširile ovaj spisak:
- nastavnička,
- motivaciona (motivator),
- ocenjivača (evaluatora),
- uloga dijagnostičara,
- uloga regulatora odnosa u razredu kao socijalnoj grupi,
- uloga partnera u afektivnoj interakciji, i
- nastavnika kao ličnosti – svakako uzorne ličnosti.
AC ANTE govor reči i slike
Polja interesivanja autorke Ac ante razvijaju se u oblasti vizuelne i verbalne komunikacije. Likovni medij njenog obraća javnisti je fotografija. Na tom polju ima veliko iskustvo u sledećim žanrovima: ekologija, nauka u medicini, učesnik više desetina kolektivnih izložbi umetničke fotografije, u zemlji i inostranstvu. U vaspitno pedagoškom radu posebno se ponosi činjenicom da su njeni učenici osvajali preko 40 nagrada od I – III mesta na Republičkom takmičenju iz klasičnih likovnih medija – fotografija, kao i na drugim likovnim konkursima. Veštine u oblasti komunikacije oblikuje više od dve decenije kroz: literaturu, seminare, radionice, treninge iskustvenim metodama. Autor i moderator programa i resursa za predavanja i radionice u oblasti komunikacijskih veština.
Prodavnica autora
Recenzije
Još nema komentara.