Zadaci tipa: “Rešiti jednačinu…”, “Izračunati…”, “Uprostiti izraz…” su neophodni za kvalitetnu nastavu matematike. Međutim, na ovom seminaru ćemo formulisati i zadatke u kojima učenike postavljamo u realnu životnu situaciju. Prilikom formulisanja takvih zadataka ćemo obratiti pažnju na sledeće: U realnim životnim situacijama retko ćemo dobiti sve informacije kako bismo rešili neki problem. Retko postoji samo jedan mogući metod ili strategija kojom ćemo rešiti neki problem, obično možemo birati između nekoliko održivih mogućnosti. Takođe ćemo navesti neke od metoda i tehnika kojima ćemo povećati aktivnost učenika u nastavi, a upoznaćemo se i sa Berlinskim modelom pripreme časa.
Teme na seminaru:
Seminar je koncipiran kao i svi OKC seminari, a teme koje se obrađuju su:
![]() Aktivno orijentisana nastava Aktivno orijentisana nastava u matematici, prednosti i nedostaci aktivno orijentisane nastave na časovima matematike, prikaz modela nastave u drugim obrazovim sistemima. | |
Didaktička struktura u nastavi matematike Ciljevi i zadaci nastave matematike, Blumova taksonomija ciljeva učenja, ishodi i postignuća nastave, didaktička struktura modula/nastavne teme. | |
![]() Plan toka časa – model planiranja nastave Berlinski model, plan toka časa, tipovi zadataka u matematici sa posebnim osvrtom na situacijske zadatke i matematička istraživanja. | |
![]() Završni rad Nastavne metode i tehnike, primeri časova aktivno orijentisane nastave, kreiranje pripreme za čas sa elementima aktivno orijentisane nastave. |
Recenzije
Još nema komentara.