Koliko puta se samo desilo da na času ne stignemo učenicima da predstavimo baš sve što želimo o nekoj temi… U svakom razredu postoje i učenici koji žele da znaju i više od onoga što stoji u nastavnom planu i programu. Puno puta poželimo da imamo i neko dodatno vreme na času, koje bismo posvetili učenicima koji usvajaju znanje i veštine malo sporije od ostatka razreda. Na kraju časa, svim učenicima govorimo da pročitaju nešto u udžbenicima ili negde na internetu, ali ponekad ni tamo nema adekvatnog materijala za temu koju obrađujemo na času. Poseban problem predstavljaju društvene mreže, jer ih učenici koriste uglavnom za zabavu, iako postoji puno načina za korišćenje ovih mreža i u cilju edukacije.
Kroz kreiranje ličnog edukativnog bloga za predstavljanje sadržaja sa časa, ali i za predstavljanje dodatnih sadržaja i za dodatnu komunikaciju sa roditeljima, možemo učenicima dati još informacija koje nismo uspeli da im prenesemo tokom časa. Ova naša “produžena učionica” ima ulogu onlajn udžbenika koji mi uređujemo i na taj način učenicima omogućujemo dodatnu edukaciju, ali i kolegama nudimo sadržaje i ideje za njihove časove. Upoznavanjem sa mogućnostima društvenih mreža, konkretno instagrama i fejsbuka, koje su trenutno najpopularnije kod učenika, možemo da utičemo na to da vreme koje svakako provode na tim mrežama iskoriste bar delimično i za edukaciju.
Teme na seminaru:
Seminar je koncipiran kao i svi OKC seminari, a teme koje se obrađuju su:
Recenzije
Još nema komentara.