Marketing koji se danas izučava u školama je isti onaj marketing koji se izučavao u prošlom veku. Od tada do danas, pojam marketinga se promenio, a pojavom interneta, izdvojila se još jedna grana marketinga, a to je digitalni marketing. Vaši učenici se danas bave digitalnim marketingom, ali iz ugla korisnika, a ne iz ugla kreatora sadržaja. Da bi vaši učenici mogli da se bave onim zanimanjima za koje se školuju, neophodno je predstaviti im sve mogućnosti digitalnog marketinga.
Današnje marketing strategije obavezno sadrže i deo o onlajn prisustvu i marketingu na društvenim mrežama. Pohađanjem ovog seminara vi ćete na kraju imati kreiran sajt, koji ćete moći da koristite za promociju nekog brenda (možda škole u kojoj radite), a osim toga naučićete vaše učenike kako da sutradan predstave sebe i svoj brend iz oblasti ekonomije, ugostiteljstva ili turizma na internetu.
Teme na seminaru:
Seminar je koncipiran kao i svi OKC seminari, a teme koje se obrađuju su:
![]() Digitalna marketing kampanja Važnost marketing kampanja u distribuciji i prodaji proizvoda i usluga kao i neophodnost ispravno definisanih ciljeva. Kroz primere i lekcije učesnici će steći znanja o definisanju cilja i kreiranju ankete kao instrumenta za ispitivanje tržišta. | |
Tržište i segmentacija tržišta Definicija i karakteristike tržišta, kreiranje propagandne poruke kao instrumenta za poziv na akciju, odnosno zainteresovanost ili kupovinu. | |
![]() Korišćenje društvenih mreža u sprovođenju digitalne marketing kampanje Društvene mreže, najposećeniji sajtovi u službi marketinga, Fejsbuk i Instagram i njihova uloga u digitalnoj kampanji, prednosti i nedostaci servisa Jutjub u digitalnom marketingu. | |
![]() Izrada sajta kao instrumenta digitalnog marketinga Izrada sajta kao najvažnijeg instrumenta digitalne marketinške kampanje, formati sadržaja i njihovo prilagođavanje sajtu, odnosno sistemima za pretragu i optimizacije sadržaja. |
Recenzije
Još nema komentara.