Online seminar: Digitalni marketing u ekonomiji, ugostiteljstvu i turizmu CG/BiH/MK - Knjižara OKC
13
product-template-default,single,single-product,postid-4207,theme-bridge,bridge-core-2.6.9,woocommerce,woocommerce-page,woocommerce-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,boxed, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,,qode-title-hidden,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-25.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid

Online seminar: Digitalni marketing u ekonomiji, ugostiteljstvu i turizmu CG/BiH/MK

3.300,00 RSD

Sertifikat: 24 boda

Kreiranje domaćih zadataka pomoću veb-alata

Cena u valutama:

CG:  28 €

BiH: 55 KM

MA 1730 MKD

Autor/prodavac : OKC prodavnica seminara Kategorija:
Opis

Marketing koji se danas izučava u školama je isti onaj marketing koji se izučavao u prošlom veku. Od tada do danas, pojam marketinga se promenio, a pojavom interneta, izdvojila se još jedna grana marketinga, a to je digitalni marketing. Vaši učenici se danas bave digitalnim marketingom, ali iz ugla korisnika, a ne iz ugla kreatora sadržaja. Da bi vaši učenici mogli da se bave onim zanimanjima za koje se školuju, neophodno je predstaviti im sve mogućnosti digitalnog marketinga.

Današnje marketing strategije obavezno sadrže i deo o onlajn prisustvu i marketingu na društvenim mrežama. Pohađanjem ovog seminara vi ćete na kraju imati kreiran sajt, koji ćete moći da koristite za promociju nekog brenda (možda škole u kojoj radite), a osim toga naučićete vaše učenike kako da sutradan predstave sebe i svoj brend iz oblasti ekonomije, ugostiteljstva ili turizma na internetu.

Teme na seminaru:

Seminar je koncipiran kao i svi OKC seminari, a teme koje se obrađuju su:

Digitalna marketing kampanja

Važnost marketing kampanja u distribuciji i prodaji proizvoda i usluga kao i neophodnost ispravno definisanih ciljeva. Kroz primere i lekcije učesnici će steći znanja o definisanju cilja i kreiranju ankete kao instrumenta za ispitivanje tržišta.

Tržište i segmentacija tržišta

Definicija i karakteristike tržišta, kreiranje propagandne poruke kao instrumenta za poziv na akciju, odnosno zainteresovanost ili kupovinu.

Korišćenje društvenih mreža u sprovođenju digitalne marketing kampanje

Društvene mreže, najposećeniji sajtovi u službi marketinga, Fejsbuk i Instagram i njihova uloga u digitalnoj kampanji, prednosti i nedostaci servisa Jutjub u digitalnom marketingu.

Izrada sajta kao instrumenta digitalnog marketinga

Izrada sajta kao najvažnijeg instrumenta digitalne marketinške kampanje, formati sadržaja i njihovo prilagođavanje sajtu, odnosno sistemima za pretragu i optimizacije sadržaja.

Detaljnije o seminaru

Recenzije (0)

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Online seminar: Digitalni marketing u ekonomiji, ugostiteljstvu i turizmu CG/BiH/MK“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Informacije o prodavnici

To smo mi … OKC :)

Pravimo obrazovne resurse za koleginice i kolege širom regiona, trudimo se da unapredimo naše sisteme obrazovanja i da dokažemo da je obrazovanje ono što menja svet na bolje. Nadam se da ćemo to dokazati zajedno sa vama.