Nastavnici su, po prirodi svog posla, opterećeni i jednim delom administrativnim aktivnostima. U te poslove, koji se najčešće manje vole spada i izrada pripreme za čas. Za izradu detaljne pripreme potrebno je dosta vremena. Međutim, pisanje pripreme za čas je jedan od načina na koji se mi stručno usavršavamo. Tim putem mi unapređujemo: naše veštine planiranja i predviđanja, osećaj za vreme, osećaj za obim gradiva koji se može obraditi u toku jednog časa, veštine primene nastavnih metoda. Nastavnik može, naravno, da održi čas i bez pripreme i to – odličan čas. Međutim, na taj način nastavnik ne obavlja stručno usavršavanje. Zbog čega? Ako nismo isplanirali taj čas mi nećemo imati povratnu informaciju o našim veštinama planiranja: da li smo uspeli da predvidimo odgovarajući obim gradiva u odnosu na mogućnosti učenika i zahteve nastavne jedinice, da li smo preterali sa aktivnostima ili smo tačno odmerili prema raspoloživom vremenu itd.
Interaktivnim lekcijama, analizom primera iz prakse mi nastavnike pripremamo za suočavanje sa iznenađenjima koje ih čekaju na času tako da izrada pripreme za čas neće predstavljati nikakav problem. Na seminaru nastavnici vežbaju, kroz praktične primere, primenu Blumove taksonomije, izrađuju pripremu i na kraju, dobijaju povratnu informaciju o svojoj pripremi u vidu detaljne analize svega što su napisali, od strane iskusnih pedagoga.
Teme na seminaru:
Seminar je koncipiran kao i svi OKC seminari, a teme koje se obrađuju su:
Detaljnije o seminaru
Recenzije
Još nema komentara.