Sve češće nailazimo na sve manju aktivnost đaka na časovima kao i sve manju zainteresovanost za samo gradivo. Naši časovi se uglavnom sastoje od sadržaja koji prati plan i program a kod učenika ovakav način učenja od lekcije do lekcije postaje neinteresantan i ne ostavlja im prostor za nešto više osim klasičnog učenja.
Ovaj seminar će vam pomoći da uključivanjem projektne nastave promenite razmišljanje i interesovanje učenika za nastavu, kao i da naučite učenike kako da povezuju znanja iz različitih predmeta u cilju podizanja svesti o održivom razvoju i zaštiti životne sredine. Korišćenjem veb-alata u projektnoj nastavi omogućićete učenicima da uče u svetu koji je za njih prihvatljiv.
Teme na seminaru:
Seminar je koncipiran kao i svi OKC seminari, a teme koje se obrađuju su:
![]() Projektno orijentisana nastava i njena primena putem zadatih aktivnosti Kreiranje mini projekta od strane učesnika, projektno orijentisana nastava i njene etape, karakteristike, prednosti i nedostaci, korišćenje veb-alata iPiccy i Tricider za realizovanje etapa projektnih aktivnosti. | |
Održivi razvoj i očuvanje prirodnih resursa Teme održivog razvoja, klimatskih promena i zaštite životne sredine, istraživački i kolaborativni rad učesnika koji se ogleda u formiranju rečnika održivog razvoja i upotrebu veb-alata Linoit. | |
![]() Izbor metode rada u projektnim aktivnostima Nastavne metode koje podstiču aktivnost učenika i njihovu kreativnost, praktična primena naučenog izradom scenarija projektne nastave uz primenu veb-alata ThingLink. | |
![]() Digitalni ekološki projekti Prikaz svih etapa izabranog projekta učesnika koji bi realizovali u školi povodom nekog važnog datuma vezanog za održivi razvoj, u projekat uključena i primena IKT alata Trello i Piktochart, smernice za efikasan rad projekta i svrsishodnu upotrebu veb-alata. |
Recenzije
Još nema komentara.