Veoma se često postavlja pitanje da li je kompjuterskim igrama mesto u školi? Iako su računarske igre postale svakodnevni deo života širom sveta i kao takve postale jako važna tema u današnjem društvu, uopšteno je mišljenje da učenici kompjuterske igre koriste samo radi zabave, bespotrebnog trošenja slobodnog vremena i da pojedine kompjuterske igre imaju i dosta loš uticaj na razvoj ličnosti učenika.
Nove generacije učenika zahtevaju potpuno novi i drugačiji pristup nastavi zbog drugačijeg pogleda na svet. Učenje kroz digitalne igre može biti odličan doprinos predavanju u učionici. Ono otkriva nove načine korišćenja informacionih i komunikacionih tehnologija i istovremeno pruža učenicima mogućnost sticanja veština i sposobnosti. Za učenike, učenje igranjem igara može biti učenje i zabava, izazivanje i postizanje boljih rezultata, testiranje različitih uloga, razvijanje eksperimentalnih veština i posmatranje rezultata, izražavanje osećaja, razmišljanje o određenim konfliktnim situacijama. Poboljšanje ključnih veština i koncentracije, može omogućiti bolje pamćenje i povezivanje informacija.
Teme na seminaru:
Seminar je koncipiran kao i svi OKC seminari, a teme koje se obrađuju su:
Detaljnije o seminaru
Recenzije
Još nema komentara.