U savremenom društvu, u uslovima koji nameću primenu savremenih tehnologija, analizirati prednosti i mane njihove primene u ranom razvojnom dobu učenika, postaje suvišno. Činjenica je da naši učenici odrastaju uz sredstva savremene tehnologije, da se intelektualni podsticaj ostvaruje kroz mnoštvo slika, animacija i informacija od najranije dobi, da su naviknuti da stiču znanja i razvijaju predstave kroz multimedijalni prikaz, ali i uz aktivno uključivanje u proces sticanja znanja. Drugi relevantan problem, koji ističu mnogi metodičari i praktičari, usmeren je na sposobnost apstrakcije pojmova koji se obrađuju i usvajaju, a s’ tim u vezi i pojmovnog rasuđivanja u nizu problemskih situacija postavljenih pred naše učenike.
Omogućiti učenicima da stiču znanja u skladu sa razvojnim karakteristikama, a koje su u uslovima današnjeg života, značajno uslovljene primenom multimedija i sredstava savremene tehnologije, predstavlja bitan uslov uspešnog učenja. Animiranjem i oživljavanjem različitih objekata i prikaza i njihovim plasiranjem putem digitalnih priča i bajki, ostvaruju se veća očiglednost u saznajnom procesu, a samim tim i mogućnost apstrakcije predstavljenih sadržaja. Uključivanjem učenika u proces izrade digitalnih priča i bajki, pomera se i taj prag saznajnog procesa, a sveobuhvatno doprinosi i ostvarivanju opštih ciljeva i zadataka nastavnog programa.
Teme na seminaru:
Seminar je koncipiran kao i svi OKC seminari, a teme koje se obrađuju su:
Recenzije
Još nema komentara.