Potrebne veštine za dobru komunikaciju - Slušanje - Knjižara OKC
13
product-template-default,single,single-product,postid-6202,theme-bridge,bridge-core-2.6.9,woocommerce,woocommerce-page,woocommerce-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,boxed, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,,qode-title-hidden,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-25.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid

Potrebne veštine za dobru komunikaciju – Slušanje

440,00 RSD

Uspešn komunikacija se temelji na pažljivom slušanju. U ovoj radionici su obrađeni  osnovni pojmovi o slušanju kao najvažnijoj komponenti razgovora. Metoda rada je iskustveno učenje koje učenici stiču radom i prolaskom kroz vežbu i zadatke.

Namenjeno je nastavnicima građanskog vaspitanja, razrednim starešinama, stručnim saradnicima;  svima koji imaju interesovanje za ovu oblast.

Opis

Radionica „Slušanje“ je prva u nizu ovog ciklusa i ističe slušanje kao baznu veštinu neophodnu za doboro razumevanje, sporazumevanje i prosperitet. U prvom delu upoznaćete učenike sa osnovnim pojmovima komunikacije,  tokom komunikacijskog procesa, šumovima koji čine smetnju u komunikaciji.

U poglavlju o slušanju opisano je kako se osećamo kada nas ne slušaju, kako se usmereno sluša, data su uptstva za slušanje i kako sa postupa kada sagovornik ne sluša.

Prezentacija je urađena da se može voditi kao radionica: ima vežbu za učenike i dva zadatka koja ih uvode u iskustvo iz koga uče.

Metoda rada radionice je iskustveno učenje kroz: doživljaj – refleksiju – uvid – teoriju/objašnjenje – primena.

Zato su tu zadaci da se iskustvom prođe kroz situacije koje učenici sreću svakodnevno. Ova radionica ima za cilj da:

  • Osvestiti polaznike da je uspešna komunikacija pretpostavka dobrih međuljudskih odnosa (sprečava razvoj nesporazuma i sukoba, a kada su sukobi već tu, ona je most za njihovo rešavanje)
  • Osvestiti ulogu veštine slušanja u procesu komunikacije, koja je pretpostavka i nužna komponenta svih psihosocijalnih veština.

Namenjeno je nastavnicima građanskog vaspitanja, razrednim starešinama, stručnim saradnicima i svim drugima koji imaju interesovanje za ovu oblast.

Recenzije (0)

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Potrebne veštine za dobru komunikaciju – Slušanje“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Informacije o prodavnici

Polja interesivanja autorke Ac ante razvijaju se u oblasti vizuelne i verbalne komunikacije. Likovni medij njenog obraća javnisti je fotografija. Na tom polju ima veliko iskustvo u sledećim žanrovima: ekologija, nauka u medicini, učesnik više desetina kolektivnih izložbi umetničke fotografije, u zemlji i inostranstvu. U vaspitno pedagoškom radu posebno se ponosi činjenicom da su njeni učenici osvajali preko 40 nagrada od I – III mesta na Republičkom takmičenju iz klasičnih likovnih medija – fotografija, kao i na drugim likovnim konkursima. Veštine u oblasti komunikacije oblikuje više od dve decenije kroz: literaturu, seminare, radionice, treninge iskustvenim metodama. Autor i moderator programa i resursa za predavanja i radionice u oblasti komunikacijskih veština.