Akcija!

Radionica II – Društveni identitet ima za cilj da nam probliži pojam složenosti identiteta, prihvatanja različitosti i pripadanja istovremeno većem broju grupa koje mogu biti deo jedinke.

Prezentacija sdrži ilustracije i zadatke koji prate tekst čineći ga interesantnim i lakše razumljivim za učenike (i vođe radionice).
Tema je opšta i interesantna za sve u vaspitno-obrazovnom sistemu, prvenstveno nastavnicima koji drže predavanja i radionice: građanskog vaspitanja, razrednim starešinama, pedagozima, psiholozima, medijatorima i dr.

200,00 RSD

Ciklius radionica „Od identiteta do diskriminacije“ čini čvrst temelj za unapređenje komunikacijskih veština, koje su nam potrebne za kvalitetniji napredak u sardnji i timskom radu.

Radionica II polazi od pojma i obrade društvenog identiteta. Sadržaj radionice tumači pripadnost pojedinca većem broju grupa istovremeno i upućuje kako da se pojedinac dobro oseća, kako da prihvata sve te uloge ne praveći stroge podele na osnovu razlika koje su sveprisutne u društvu.

Ove radionice imaju za cilj da pomognu mladima da, na jedan lak način, upoznaju pojmove koji su prisutni u svakodnevnoj komunikaciji (neretko kao kamen spoticanja). Materijal se može prilagoditi (spajanjem više radionica) za  interni seminar u ustanovi, među zaposlenima ili na nivou đačkog parlamenta. Sadržaj radionice je u formatu prezentacije.

Metoda rada je iskustveno učenje. Iskustvo se obogaćuje radom na zadacima.

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Radionica II – Društveni identitet“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

AC ANTE govor reči i slike

Polja interesivanja autorke Ac ante razvijaju se u oblasti vizuelne i verbalne komunikacije. Likovni medij njenog obraća javnisti je fotografija. Na tom polju ima veliko iskustvo u sledećim žanrovima: ekologija, nauka u medicini, učesnik više desetina kolektivnih izložbi umetničke fotografije, u zemlji i inostranstvu. U vaspitno pedagoškom radu posebno se ponosi činjenicom da su njeni učenici osvajali preko 40 nagrada od I – III mesta na Republičkom takmičenju iz klasičnih likovnih medija – fotografija, kao i na drugim likovnim konkursima. Veštine u oblasti komunikacije oblikuje više od dve decenije kroz: literaturu, seminare, radionice, treninge iskustvenim metodama. Autor i moderator programa i resursa za predavanja i radionice u oblasti komunikacijskih veština.

Prodavnica autora