Ishodi u oblasti Raznovrsnost živih bića se postižu kroz igru gde učenici sami vežbaju razvrstavanje živih bića i prepoznaju njihove glavne karakteristike. Pomoću ovih kartica se igraju tri igre: 1. Pogodi ko? (pamćenje ugroženih vrsta u Srbiji) 2. igra memorije  i 3. Razvrstavanje u grupe-sistematika i pravljenje DIHOTOMNOG KLJUČA. 

400,00 RSD

Nastavne jedinice koje se obrađuju ovom vežbom su:
Osnove klasifikacije: glavni (morfološki) karakteri i osobine važne za
klasifikaciju (5. i 6.razred).
Formiranje skupova karaktera koji se uklapaju jedni u druge (grupisanje živih
bića)(5. i 6.razred).
Prikaz raznovrsnosti života kroz osnovne sistematske kategorije-pravljenje DIHOTOMNOG KLJUČA (7.razred).

Posle ovih vežbi učenik će biti u stanju da:
grupiše živa bića prema njihovim zajedničkim osobinama (5. i 6.razred);
odabira makro-morfološki vidljive osobine važne za klasifikaciju živih bića;
identifikuje osnovne prilagođenosti spoljašnje građe živih bića na uslove životne
sredine (5. i 6.razred);
razvrsta organizme prema zadatim kriterijumima primenom DIHOTOMNIH ključeva (7.r.).

Ishodi u ovoj oblasti se postižu kroz igru gde učenici sami vežbaju razvrstavanje živih bića i prepoznaju njihove glavne karakteristike. Pomoću ovih kartica se igraju tri igre: 1. Pogodi ko? (pamćenje ugroženih vrsta u Srbiji) 2. igra memorije  i 3. Razvrstavanje u grupe-sistematika. 

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju “Raznovrsnost živog sveta -vežba kroz igru”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Bioslogos

Već 15 godina predajem biologiju u školi. Trenutno predajem u osnovnoj školi, ali sam ranije predavala u srednjim stručnim školama, ali i u gimnaziji. Završila sam doktorske studije na Biološkom fakultetu u Beogradu i stekla diplomu doktora nauka-ekološke nauke. U svom radu svakodnevno izrađujem nastavne interaktivne materijale za svoje učenike kojima ih pomalo izbacujem iz zone komfora.

 

Prodavnica autora