OKCknjizara_sertifikat1

Neakreditovani seminar

OKCknjizara_score1

Broj bodova: 32

OKC_knjižara_novac1

Cena u valutama:

CG:  19 €

BiH:  37 KM

SRB:  2100 RSD

2.100,00 RSD

O seminaru

Da li su vašim učenicima jasni kriterijumi vrednovanja njihovog rada koje primenjujete prilikom ocenjivanja? Da li su vaši učenici spremni da sami definišu kriterijume, da objektivno i kritički procenjuju sopstveni rad, kao i rad drugih učenika? Da li umeju da postave sebi ciljeve u učenju i prate sopstveni napredak? Da li vaši učenici ocenu doživljavaju kao “presudu”, ili kao smernicu za poboljšanje uspeha i dalji razvoj?
Imate li nedoumice kada treba vrednovati grupni rad učenika ili rad na projektu? Znate li koji vam veb-alati u tome mogu pomoći?

Kroz lična iskustva i primere iz prakse seminar nudi jasna uputstva kako možete rešiti mnogobrojne nedoumice koje se javljaju prilikom vrednovanja. Sva znanja, ideje i veštine koje steknete pohađajući ovaj seminar primenjivi su u praksi, a dobićete i gotove instrumente za vrednovanje kako rada učenika, tako i sopstvene prakse.

Kome je namenjen ovaj seminar?

    • Nastavnicima razredne nastave u osnovnim školama
    • Nastavnicima predmetne nastave u gimanzijama i srednjim stručnim školama
    • Stručnim saradnicima i direktorima

Teme:

  1. Vrednovanje u funkciji daljeg učenja – Nedoumice sa kojima se suočavamo tokom vrednovanja. Pojam vrednovanja i njegov značaj za dalje napredovanje i razvoj učenika. Odnos između vrednovanja i ocenjivanja. Vrste i funkcije ocenjivanja. Propisi koji se odnose na vrednovanje.
  2. Kriterijumi vrednovanja – Značaj pažljivo izrađenih kriterijuma vrednovanja i njihovi najvažniji aspekti. Kako načiniti jasne kriterijume vrednovanja i učiniti ih dostupnim učenicima? Kako i koliko uključiti učenike u utvrđivanje kriterijuma? Kako kriterijume usaglasiti sa propisima i prilagoditi ih specifičnostima nastavnog predmeta? Kako kriterijume prilagoditi različitim nivoima obrazovnih postignuća? Primeri različitih instrumenata vrednovanja i izrada konkretnih instrumenata za odgopvarajući nastavni predmet.
  3. Kritičko procenjivanje i kooperativno ocenjivanje – Kako učiti učenike da kritički procenjuju svoj rad i rad drugih učenika? Praktični primeri u učionici i onlajn okruženju. Kako napraviti instrumente za vrednovanje grupnog oblika rada?
    Kako organizovati grupni oblik rada u onlajn okruženju i koji se alati mogu koristiti u tu svrhu?
  4. Ciljevi u učenju – Pojam i značaj samoregulisanog učenja. Tehnike i instrumenti za samovrednovanje (za učenike i nastavnike). Pojam učeničkog portfolija; načini i alati za njegovu izradu. Od samoprocene do unapređenja učenja – plan unapređenja nastavne prakse.

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Seminar: Vrednovanje rada učenika – putokaz za razvoj i napredak“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.