Veverica Veca- deljenje (39:3;85:5) III razred - Knjižara OKC
13
product-template-default,single,single-product,postid-4709,theme-bridge,bridge-core-2.6.9,woocommerce,woocommerce-page,woocommerce-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,boxed, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,,qode-title-hidden,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-25.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid

Veverica Veca- deljenje (39:3;85:5) III razred

100,00 RSD

Nakon izrade zadataka učenici mogu obojiti listić po želji.

Autor/prodavac : Tastatura kuca srcem Kategorije: , Oznake: , ,
Opis

Listić oblijuje primerima deljenja dvocifrenog broja jednocifrenim kao i primere za utvrđivanje prednosti računskih operacija i tri tekstualna zadatka. Pogodan je za časove utvrđivanja, ali se može koristiti i na času obrade pismenog deljenja u završnom delu časa.

Recenzije (0)

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Veverica Veca- deljenje (39:3;85:5) III razred“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Informacije o prodavnici

Moje ime je Sandra Radovanović. Radim kao učitelj u OŠ“Ivo Andrić“ u Beogradu već dugi niz godina.

Jedan od ciljeva moga rada je da učenicima predstavim sadržaje na zanimljiv i primenljiv način. Želja mi je da održim motivaciju kod dece kada je škola u pitanju jer u današnjim vremenima ona sve više opada kod većine dece.

Veoma volim upotrebu digitalnih tehnologija u nastavi. Neka od mojih iskustava možete pogledati ovde.

Dva puta sam osvojila nagradu Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija na konkursu „Digitalni čas“. Na linkovima možete videti video prikaz tih časova.

Šta čitam to programiram-upotreba ScratchJR aplikacije u nastavi

Poruke u slici i simboli- upotreba Quiver aplikacije u nastavi likovne kulture.

Već dugo (zahvaljujući OKC Centru) vodim svoj blog Tastatura kuca srcem.

Nadam se da će moji nastavni materijali učiniti još neke časove zanimljivijim i interesantnijim.