Zadatak 3: Mala dubinska oštrina - Knjižara OKC
13
product-template-default,single,single-product,postid-6279,theme-bridge,bridge-core-2.6.9,woocommerce,woocommerce-page,woocommerce-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,boxed, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,,qode-title-hidden,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-25.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid

Zadatak 3: Mala dubinska oštrina

260,00 RSD

Likovna kultura je po svom sadržaju veoma kompleksna. Ona je od primarne važnosti za pravilan razvoj kreativnosti ukljčujući i kogniciju, kod učenika.  Fotografija je jedna njena grana koja komunicira sa većim brojem nauka, koje se integrišu tokom praktičnog rada. Zahtev zadatka, Mala dubinska oštrina,  je koncipiran tako da od tehničkih znanja i primene istih apsolutno zavisi krajnji likovni izraz.

U ovom Zadatku imate primere i potrebna uputstva za zahteve vežbe i kontrolu dubinske oštrine.

Namenjen je svima koji su na početku učenja u stručnim škloama, foto sekcijama i fanovima.

 

 

Autor/prodavac : AC ANTE govor reči i slike Kategorija: Oznake: , , , ,
Opis

Pojam dubinske oštrine se vezuje za fotografiju i film, odnosno to je likovni element karakterističanza  te medije.

Ciljevi vežbe:

  • Ovladavanje tehničkim parametrima kojima se stiču fotografske i izvođačke veštine
  • Razvoj vizuelnog senzibiliteta – sposobnost uočavanja i opažanja
  • Formiranje estetskog suda, estetska osetljivost – sigurnost u procenjivanju i uočavanju
  • rešavanje konteksta – povezivanje i primana znanja iz više oblasti.

Likovna kultura je po svom sadržaju veoma kompleksna. Ona je od primarne važnosti za pravilan razvoj kreativnosti ukljčujući i kogniciju, kod učenika. Fotografija je jedna njena grana koja komunicira sa većim brojem nauka, što je čini pogodnim medijom za realizaciju ciljeva vaspitno-obrazovnog rada, kako u užem tako i u širem smislu.

Zahtev Zadatka 3 je da učenici prilikom snimanja kontrolišu polje dubinske oštrine i da ga primenjuju na jednom planu.  Radom na ovom zadatku učenici se osamostaljuju; manje se oslanjaju na tehniku, grade samopouzdanje i stiču slobodu nad kontrolom procesa realizacije same ideje.

Metoda učenja je iskustveno učenje, koje se stiče prolaskom kroz više faza:

Doživljaj učenika je u fazi osmišljavanja  kompozicije i snimanja motiva: doživljaj motiva koji se naslanja na postojeće znanje ili iskustvo

Refleksija je u drugom koraku kad učenik vidi rezultat snimljene vežbe

Uvid /spoznaja  je sledeći korak u kom učenik ima uvid u kojoj je meri postigao realizaciju plana iz prve faze

U fazi teorija učenik dobije konsultacije i tumačenje od strane nastvnika  uz pohvale i smernice za dalji rad

Primena je najvažnija, a rezultat je prethodnih faza; sledi iskustvo – tj. napredak usled stečenog iskustva.  Tu se krug  zatvara, iskustvo  se  primenjuje i širi.

Recenzije (0)

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Zadatak 3: Mala dubinska oštrina“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Informacije o prodavnici

Polja interesivanja autorke Ac ante razvijaju se u oblasti vizuelne i verbalne komunikacije. Likovni medij njenog obraća javnisti je fotografija. Na tom polju ima veliko iskustvo u sledećim žanrovima: ekologija, nauka u medicini, učesnik više desetina kolektivnih izložbi umetničke fotografije, u zemlji i inostranstvu. U vaspitno pedagoškom radu posebno se ponosi činjenicom da su njeni učenici osvajali preko 40 nagrada od I – III mesta na Republičkom takmičenju iz klasičnih likovnih medija – fotografija, kao i na drugim likovnim konkursima. Veštine u oblasti komunikacije oblikuje više od dve decenije kroz: literaturu, seminare, radionice, treninge iskustvenim metodama. Autor i moderator programa i resursa za predavanja i radionice u oblasti komunikacijskih veština.