OKCknjizara_sertifikat1

Akreditovan seminar u SRB

OKCknjizara_score1

Broj bodova: 16

OKC_knjižara_novac1

Cena u valutama:

CG:  35 €

BiH:  66 KM

SRB:  4000 RSD

4.000,00 рсд

O seminaru

Formativno ocenjivanje predstavlja sastavni deo procesa ocenjivanja, ali je često teško izvodljivo zbog velikog broja učenika u odeljenju. Nakon ovog seminara, primenom brojnih metoda, ali i veb-alata, nastavnici će imati brz i jednostavan uvid u stepen znanja i razumevanja određenog sadržaja ili teme.

Na osnovu dobijenih povratnih informacija koje se automatski beleže u elektronsku evidenciju, nastavnik će moći bolje da planira nastavu i na taj način pomogne svojim učenicima da napreduju, ali i da sami steknu uvid u svoje napredovanje.

Opšti cilj seminara je jačanje kompetencija u oblasti ocenjivanja kroz podizanje svesti o značaju formativne ocene kojom se može uticati na nadograđivanje znanja učenika i lakše davanje povratnih informacija.

Kome je namenjen ovaj seminar?

Seminar Veb-alatima do formativne ocene namenjen je svima koji žele da unaprede znanja i veštine na polju formativnog ocenjivanja sa ciljem da vrednovanje učeničkih postignuća učine efikasnijim, lakšim i svrsishodnijim.

Nastavnicima razredne nastave – koji žele da kroz jednostavne aktivnosti prate postignuća učenika i šalju pravovremeno informacije o njihovom napretku.

Nastavnicima predmetne nastave – koji žele da i svoje učenike uključe u praćenje i planiranje sopstvenog napretka, a na osnovu povratne informacije nastavnika.

Stručnim saradnicima – koji žele da dođu do praktičnih ideja koje će, kroz savetodavni rad, preneti svojim kolegama unapređujući njihovu veštinu ocenjivanja.

Teme:

  1. Formativno ocenjivanje-izbor ili obaveza Tokom prve teme, koja traje tri dana, podsetićemo se pravne regulative koja se tiče ocenjivanja, ukazati na značaj kontinuiranog praćenja napretka postignuća učenika koje se oslanja na godišnji, mesečni i dnevni plan ocenjivanja. Takođe, podsetićemo se šta podrazumeva formativno, a šta sumativno ocenjivanje, uočiti suštinsku razliku među pomenutim načinima ocenjivanja i saznati u kojim situacijama se primenjuju. Prva tema sadrži brojne interaktivne sadžaje i praktične primere koji doprinose lakšem razumevanju predstavljenog sadržaja i njegovu primenu u nastavnoj praksi.
  2. Metode formativnog ocenjivanja Sa sadržajem teme Metode ocenjivanja upoznaćete se poslednja četiri dana prve sedmice. U okviru ove teme predstavljene su brojne metode koje možete koristiti u nastavnoj praksi kako biste na što efikasniji način dobili povratne informacije o postignućima svojih učenika, kao i o dostignutim ishodima. Objašnjenje svake metode je propraćeno primerima iz učionice, kao i priloženim gotovim formularima koje možete odmah da primenite u radu sa svojim učenicima.
  3. Formativno ocenjivanje pomoću veb-alata i način vođenja pedagoške dokumentacije Tokom druge sedmice seminara biće reči o veb-alatima koji se mogu iskoristiti u svrhu formativnog ocenjivanja sa akcentom na funkconalnost veb-alata Plickers. Takođe, u okviru ove teme podsetićemo se značaja vođenja pedagoške evidencije i ukazati na moguće načine njenog vođenja (analognog i digitalnog). Pored primera analogne pedagoške sveske u ovom delu smo pripremili i detaljna uputstva za korišćenje veb-alata Class Dojo koji omogućava brzo i efikasno vođenje evidencije o postignućima i napretku učenika. Za one koji žele da znaju više o primeni veb-alata, u oviru teme smo pripremili ideje za primenu još dva alata koji se mogu koristiti u svakodnevnom radu u cilju formiranja kako sumativne tako i formativne ocene.

Moderatori

Vesna Tutunović

Vesna Tutunović

Nastavnik engleskog jezika u Osnovnoj školi ,,Ivo Andrić” u Beogradu. Deo OKC tima postala je 2018. godine sa svojim prvim akreditovanim seminarom za nastavnike engleskog jezika. Autor je udžbenika za engleski jezik za osnovnu školu, predavač na nekoliko konferencija u zemlji i inostranstvu, učesnik brojnih međunarodnih projekata, voditelj vebinara za nastavnike engleskog jezika.

„Čovek se uči dok je živ” njena je parola i zato se raduje svakom novom znanju, veštini i iskustvu koji menjaju predstavu o sopstvenim sposobnostima. Prenošenja znanja i iskustva kolegama kroz seminare jedan je od velikih izazova.

Tanja Plazinić

Tanja Plazinić

Nastavnik geografije zaposlena u gimnaziji „Patrijarh Pavle“ u Beogradu. Autor je i urednik bloga „Geografija za tebe“. Posetilac je i predavač na konferencijama i stručnim skupovima u cilju razmene iskustava i sticanju novih saznanja i njihovoj implementaciji u pedagoškoj praksi.

Dobitnica nagrade na četiri konkursa namenjenih prosvetnim radnicima za uspešno izvođenje časova primenom IKT-a. Autor udžbenika iz geografije za 5, 6, 7. i 8. razred osnovne škole, kao i metodičkih priručnika za nastavnike. Bila je predavač za učenike 6. i 7. razreda u okviru projekta „Moja škola“ u realizaciji MPNTR, školske 2019/20 i 2020/21. Od 2020. godine je član OKC tima.

Više_o_seminaru

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Seminar: Veb-alatima do formativne ocene“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *