OKCknjizara_sertifikat1

Neakreditovani seminar

OKCknjizara_score1

Broj bodova: 32

OKC_knjižara_novac1

Cena u valutama:

CG:  28 €

BiH:  50 KM

SRB:  3000 RSD

3.000,00 RSD

O seminaru

Seminar će vam pomoći da sprovedete digitalnu kampanju u vašoj obrazovnoj ustanovi. Stećićete znanja i veštine kopivrajtinga i otkriti osnove SEO optimizacije. Generacije koje dolaze i njihovi roditelji su stalno na društvenim mrežama najbolji način da im se približite je da vaša obrazovna institucija postane aktivna na mreži, objavljuje postve o projektima i šeruje informacie budućim korisnicima.

Kome je namenjen ovaj seminar?

Seminar je namenjen svima koji žele da nauče osnove promocije preko rezličitih digitalnih komunikacionih kanala.

Teme:

  1. Osnove digitalnog marketinga – U prvoj temi saznaćete kako se marketing manjao od tradicionalnog do digitalnog, zašto je važno određenu obrazovnu instituciju promovisati online i na koji način. Naučićete kako da sprovedete onlajn istraživanje tržišta pomoću gugl ankete.
  2. Tržište, segmentacija tržišta i marketing plan – Ova tema vas vodi kroz strateški marketing i planiranje. Naučićete kako da tržište podelite na delove/segmente na osnovu pojedinih kriterijuma. Kroz praktičan zadatak formiraćete ček listu idealnog učenika i kreirati efektne propagandne apele.
  3. Kanali i sredstva digitalnog marketinga – U ovoj temi očekuju vas praktični sadržaji i uputstva kako da kreirate sajt u svrhu digitalne marketing kampanje. Naučićete osnove kopivrajtinga i seo optimizacije.

Moderatori

Nataša Jankuloski

Diplomirani ekonomista koji se aktivno bavi obrazovanjem od 2006. god. Nastavnica je stručnih predmeta u Tehničkoj školi u Knjaževcu. Ponosni član OKC tima dugi niz gdina. Autor i moderator tri OKC onlajn akreditovana seminara od strane Ministarstva prosvete. Aktivni karijerni praktičar i autor brojnih priručnika, članaka, blogova i nastavnih materijala. Nataša je radoholičar i večiti optimista koji u svakoj promeni vidi mogućnost.

Zlatica Gerov

Master inženjer mašinstva za upravljanje i primenjeno računarstvo. U obrazovanju je još od 1989. godine, kao nastavnika stručnih predmeta mašinske struke i informatičkih predmeta. Od 2013. godine radi u zvanju pedagoški savetnik, a član je OKC tima i radi na seminarime još od 2016. godine.

Danas ima tri akreditovana seminara od strane Ministarstva prosvete i sve ih realizuje pod okriljem OKC-a. Osim toga što je autor/moderator svojih seminara, radi i na instrukcionom dizajnu, superviziji, evaluaciji i praćenju toka rada drugih autora/moderatora.

Više_o_seminaru

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Digitalni marketing u obrazovno vaspitnoj ustanovi“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *