O seminaru
Seminar ima cilj da ojača kompetencije svih zaposlenih u prosveti ali i roditelja u sagledavanju učenja novih veština neophodnih u procesu odlučivanja, traganja i upoznavanja novih zanimanja u 21. veku. Uz pomoć odgovarajućih alata u vidu upitnika, informatora, testova ali i najnovijih metoda poput “Design Thinking” podstiče učenike na kritičko i analitičko razumevanje sveta rada ali i svog procesa odlučivanja.
Seminar je podjednako koristan nastavnicima, stručnim saradnicima koji i sami prolaze kroz karijerni proces, tako i za učenike koji su pred prekretnicom odabira škole i zanimanja. Na jedan originalan način predstavlja karijeni vodič kroz, najpre, razvijanje esencijalnih veština ličnosti poput: agilnosti, samopuzdanja, sagledavnja iz više različitih perspektiva i spremnosti za doživotno usavršavanje i učenje.
Kome je namenjen ovaj seminar?
- Nastavnicima razredne nastave.
- Nastavnicima predmetne nastave – osnovna škola.
- Nastavnicima predmetne nastave – gimnazija.
- Nastavnicima opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola.
- Nastavnicima stručnih predmeta – srednja stručna škola.
- Nastavnicima u školi za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju.
- Nastavnicima u školi za obrazovanje odraslih.
- Nastavnicima opšteobrazovnih predmeta u srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne).
- Nastavnicima stručnih predmeta u osnovnoj/srednjoj umetničkoj školi (muzičke, baletske, likovne).
- Nastavnicima izbornih i fakultativnih predmeta.
- Vaspitačima u domu učenika.
- Stručnim saradnicima u školi.
- Stručnim saradnicima u domu učenika.
- Direktorima/pomoćnicima direktora.
Svima koji žele da unaprede svoje veštine karijernog vođenja.
Teme:
- Znanja i veštine potrebne za svet rada u 21. veku i kako ih steći – Prva tema na seminaru sadrži četiri lekcije koje se bave teorijskim polazištima, daju odgovore na pitanja o holističkom pristupu obrazovanju, šta zapravo danas predstavlja sam pojam Karijera, a šta proces Karijernog vođenja. Ukoliko na pravi način sagledamo ciljeve, ishode celoživotnog obrazovanja u svakom trenutku ćemo znati da pomognemo učeniku da kreira dalje planove i radi na ostvarenju istih. Prikazan sadržaj će značiti i nama samima ne samo kao osobama koje vode proces karijernog vođenja učenika, već kao osoba koje su odgovorne za svoju karijeru. Sadržaj prve teme govori i o fundamentalnim pismenostima, ali i o važnosti emocionalne pismenosti u kontekstu karijernog vođenja.
- Karijerno vođenje uz metode i alate za rešavanje problema u kontekstu odabira obrazovnih opcija – U drugoj temi su prikazani konkretni alati koje ćete moći da primenjujete u svojim učionicama, kancelarijama. Prikazani sadržaji u ovoj temi će vas navesti na razmišljanja o značaju širine obrazovanja i prednostima agilnog učenja. Upoznaćete se sa “design thinking” metodologijom i dobiti konkretne alate u rukama.
Moderatori
Jasmina Momčilović
Pedagog u osnovnoj školi već 23 godina. Mentorstvom, kojim se već dugi niz godina bavim uspela sam da osnažim mlađe kolege i učinim da budu bolja verzija sebe na svojim radnim pozicijama. Neizmerno sam volela da radim kao nastavnik građanskog vaspitanja za učenike od prvog do šestog razreda.
Kao voditelj brojnih radionica i treninga, edukacijom zaposlenih u obrazovanju bavim se u okviru sprovođenja obuke “Profesionalna orijentacija za učenike na prelazu iz osnovne škole” i kao voditelj obuka: “Program obuke nastavnika I i II ciklusa osnovne škole za ostvarivanje programa nastave i učenja”.Trener programa “Škola za 21. Vek” (British Council).
U timu sam autora i moderatora OKC seminara od 2011. god: “Dobra priprema za čas – uspešan čas” , “Savetodavni rad – osnova za bolje vaspitanje i obrazovanje”, “Savladavanje mekih veština u relaciji nastavnik-učenik-roditelj u okviru ustanova” i najnovijeg seminara: “Razvijanje veština za karijerno vođenje kroz 21. vek”. Započinjem edukaciju konstruktivne psihorterapije i radujem se tome!
Milena Andrijević
Diplomirani pedagog, sertifikovani psihoterapeut. Od 2010.godine, nakon završetka studija, direktno uključena u školski život. Trenutno, kao i tokom prethodnih 9 godina, na radnom mestu stručnog saradnika u osnovnoj školi. Pre toga bila angažovana kao nastavnik građanskog vaspitanja. Na zvaničnoj listi evropskih psihoterapeuta od februara 2017. godine. Kao porodični savetnik, a kasnije i psihoterapeut u praksi je prisutna od 2014. godine. Karakteriše je rad sa decom i njihovim porodicama, dok je u njenoj profesionalnoj praksi prisutan i rad sa adolescentima, parovima, kao i individualna terapija.
Od maja 2014. godine je deo OKC tima, autor i moderator onlajn seminara “Savetodavni rad – osnova za bolje vaspitanje i obrazovanje”, “Savladavanje mekih veština u relaciji nastavnik-učenik-roditelj u okviru ustanova”, “Razvijanje veština za karijerno vođenje kroz 21. vek.
Recenzije
Još nema komentara.