O seminaru
Ovim seminarom smo nastojale da odagnamo utisak nelagode i loše atmosfere koja se neretko javlja prilikom vrednovanja i ocenjivanja rada učenika. Istakli smo značaj pažljivog planiranja i realizacije vrednovanja u nastavi.
Važno nam je bilo da učesnici ovog seminara dobiju jasne smernice i brojne gotove materijale koji će učenicima i nastavnicima proces vrednovanja učiniti efikasnijim i korisnijim za dalji rad. Pokušali smo da istaknemo značaj (samo)vrednovanja i uključivanja učenika u taj process kada on i nastavnik postaju saradnici usmereni ka istom cilju- razvoju i napretku u učenju.
Kome je namenjen ovaj seminar?
- Nastavnicima razredne nastave.
- Nastavnicima predmetne nastave osnovnih škola, gimnazija i srednjih stručnih škola.
- Nastavnicima izbornih i fakultativnih programa/predmeta.
- Stručnim saradnicima škola.
Teme:
- Vredovanje u cilju napredovanja i razvoja – Prva tema se bavi pojmom vrednovanja i ocenjivanja kao i vrstama i karakteristikama uspešnog vrednovanja koje je u funkciji učenja i napredovanja učenika. U ovoj temi dobićete gotove kriterijume za vrednovanje određenih aktivnosti učenika kao i smernice kako da kreirate nove, prema potrebama konkretnog nastavnog predmeta i rada učenika. Govorićemo i o tome kako uspešno formulisati i pružiti povratnu informaciju o radu učenika.
- Kooperativno vrednovanje i samovrednovanje u funkciji postavljanja ciljeva – Ideja je da u drugoj temi seminara istaknemo značaj uključivanja učenika u proces (samo)vrednovanja i njihovog osposobljavanja za samoregulisano učenje. Učesnicima su u ovoj temi dostupni brojni instrumenti za praćenje i (samo)vrednovanje rada učenika i grupnog oblika rada, uživo i uz korišćenje veb-alata, kao i načini postavljanja ciljeva u učenju koje će voditi ka napretku.
Moderatori
Marija Jeveričić
Marija je profesor srpskog jezika, pedagoški savetnik. Ima tu sreću da radi u školi u kojoj su učenici zainteresovani za rad i od svojih profesora zahtevaju puno angažovanje i odgovornost.Uvek je tu kada je u pitanju rad u vannastavnim aktivnostima.
Autor je dva akreditovana seminara od strane Ministarstva prosvete, oba pod okriljem OKC-a i jednog akreditovanog seminara od strane Narodne biblioteke Srbije.
Olgica Spasojević
Profesor srpskog jezika i književnosti, pedagoški savetnik. U svom radu usmerena je na inovativne pristupe nastavi uz upotrebu digitalnih tehnologija.
Svoja iskustva iz dvadesetogodišnje prakse rado deli sa drugim nastavnicima na konferencijama, vebinarima i objavqujući primere dobre prakse. Kao saradnik ZUOV-a, MPNTR, Britanskog saveta i Fondacije Tempus, pruža podršku nastavnicima putem obuka, radionica, savetodavnog rada.
Autor je više akreditovanih obuka stručnog usavršavanja.
Recenzije
Još nema komentara.