OKCknjizara_sertifikat1

Neakreditovani seminar

OKCknjizara_score1

Broj bodova: 32

OKC_knjižara_novac1

Cena u valutama:

CG:  28 €

BiH:  50 KM

SRB:  3000 RSD

3.000,00 RSD

O seminaru

Ovim seminarom smo nastojale da odagnamo utisak nelagode i loše atmosfere koja se neretko javlja prilikom vrednovanja i ocenjivanja rada učenika. Istakli smo značaj pažljivog planiranja i realizacije vrednovanja u nastavi.

Važno nam je bilo da učesnici ovog seminara dobiju jasne smernice i brojne gotove materijale koji će učenicima i nastavnicima proces vrednovanja učiniti efikasnijim i korisnijim za dalji rad. Pokušali smo da istaknemo značaj (samo)vrednovanja i uključivanja učenika u taj process kada on i nastavnik postaju saradnici usmereni ka istom cilju- razvoju i napretku u učenju.

Kome je namenjen ovaj seminar?

  • Nastavnicima razredne nastave.
  • Nastavnicima predmetne nastave osnovnih škola, gimnazija i srednjih stručnih škola.
  • Nastavnicima izbornih i fakultativnih programa/predmeta.
  • Stručnim saradnicima škola.

Teme:

  1. Vredovanje u cilju napredovanja i razvoja Prva tema se bavi pojmom vrednovanja i ocenjivanja kao i vrstama i karakteristikama uspešnog vrednovanja koje je u funkciji učenja i napredovanja učenika. U ovoj temi dobićete gotove kriterijume za vrednovanje određenih aktivnosti učenika kao i smernice kako da kreirate nove, prema potrebama konkretnog nastavnog predmeta i rada učenika. Govorićemo i o tome kako uspešno formulisati i pružiti povratnu informaciju o radu učenika.
  2. Kooperativno vrednovanje i samovrednovanje u funkciji postavljanja ciljeva Ideja je da u drugoj temi seminara istaknemo značaj uključivanja učenika u proces (samo)vrednovanja i njihovog osposobljavanja za samoregulisano učenje. Učesnicima su u ovoj temi dostupni brojni instrumenti za praćenje i (samo)vrednovanje rada učenika i grupnog oblika rada, uživo i uz korišćenje veb-alata, kao i načini postavljanja ciljeva u učenju koje će voditi ka napretku.

Moderatori

Marija Jeveričić

Marija Jeveričić

Marija je profesor srpskog jezika, pedagoški savetnik. Ima tu sreću da radi u školi u kojoj su učenici zainteresovani za rad i od svojih profesora zahtevaju puno angažovanje i odgovornost.Uvek je tu kada je u pitanju rad u vannastavnim aktivnostima.

Autor je dva akreditovana seminara od strane Ministarstva prosvete, oba pod okriljem OKC-a i jednog akreditovanog seminara od strane Narodne biblioteke Srbije.

Olgica-Spasojevic

Olgica Spasojević

Profesor srpskog jezika i književnosti, pedagoški savetnik. U svom radu usmerena je na inovativne pristupe nastavi uz upotrebu digitalnih tehnologija.

Svoja iskustva iz dvadesetogodišnje prakse rado deli sa drugim nastavnicima na konferencijama, vebinarima i objavqujući primere dobre prakse. Kao saradnik ZUOV-a, MPNTR, Britanskog saveta i Fondacije Tempus, pruža podršku nastavnicima putem obuka, radionica, savetodavnog rada.

Autor je više akreditovanih obuka stručnog usavršavanja.

Više_o_seminaru

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Seminar: Vrednovanje rada učenika – put za razvoj i napredak“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *