Sertifikat: 28 sati

Poželjna i nepoželjna ponašanja u komunikaciji

Tehnike slušanja

Nenasilna komunikacija

1.400,00 RSD

Na osnovu posmatranja, analize današnjeg načina komunikacije kako uživo, tako da i na društvenim mrežama, došli smo da zaključka da su znanja i veštine iz ove oblasti neophodne u svakodnevnom životu i radu. Seminar Osnove dobre komunikacije osmišljen je u želji da usavršavamo međusobne odnose, rešavamo izazove, da sa minimalnim gubitkom vremena i energije idemo ka prospertetu. Ovo je osnovni kursbaza komunikacionih procesa ili prvi nivo učenja komunikacije. Na savladan osnovni kurs uspešno se usvajaju specifični programi kao što su tehnike prodaje, komunikacija sa šefom, komunikacija sa pacijentima, neverbalna komunikacija, rešavanje konflikata, moć ubeđivanja i ostali.

Zbog ovog što smo primetili i onog što su nam kolege tražile, napravili smo još jedan onlajn seminar u ediciji osnovnih veština za kvalitetan rad i funkcionisanje. Osnove dobre komunikacije koristiće bukvalno svima i pomoći:

da nauče da pasivno ponašanje ne donosi rešenje i da jedina osoba koja će trpeti jeste upravo ona;

da shvate da „čvrsta ruka“ ne deluje baš uvek i da takav način zastrašivanja ne može da nam donese ništa dobro, a samo napraviti dalokosežne posledice za ostale sagovornicima;

da shvate da još ima nade i da se način dobrog komuniciranja uči, da u komunikaciranju postoje određeni trikovi kako komunicirati i sa onim sa kojima je to na prvi pogled teško;

da shvate da spadaju u one koji predstavljaju najbolje po pitanju komuniciranja, ali i da nikada nije na odmet da se gradivo utvrdi i da se nauči nešto novo.

Teme na seminaru:

Seminar je koncipiran kao i svi OKC seminari, a teme koje se obrađuju su:

Šta je komunikacija?

Pojasnićemo osnovne pojmove u procesu komunikacije, koje su funkcije, potrebe i svrha komunikacije; kako se komunikacija razvijala i koje su sve vrste komunikacije.

Modeli ponašanja u komunikaciji

Pojasnićemo koje su karakteristike neizrađenih stilova (pasivni, agresivni i pasivno-agresivni); koja su poželjna i nepoželjna ponašanja u komunikaciji; radićete upitnik za samoprocenu asertivnosti.

Tehnike uspešne komunikacije

Razvijaćete i usavršavati tehnike slušanja; načićete kako se odvija aktivno slušanje, a kako izgleda neslušanje; predstavićemo koje tehnike pitanja i kako da ih koristite u radu i životu.

Asertivna komunikacija

Pojasnićemo kako se oblikuju asertivne poruke; kako izgleda nasilna komunikacija, a kako nenasilna komunikacija i kako je primenjivati.

Detaljnije o seminaru

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju “Onlajn seminar: Osnove dobre komunikacije”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

OKC prodavnica seminara

To smo mi … OKC :)

Pravimo obrazovne resurse za koleginice i kolege širom regiona, trudimo se da unapredimo naše sisteme obrazovanja i da dokažemo da je obrazovanje ono što menja svet na bolje. Nadam se da ćemo to dokazati zajedno sa vama.

Prodavnica autora