OKCknjizara_sertifikat1

Neakreditovani seminar

OKCknjizara_score1

Broj bodova: 32

OKC_knjižara_novac1

Cena u valutama:

CG:  28 €

BiH:  50 KM

SRB:  3000 RSD

3.000,00 RSD

O seminaru

Da li vi imate sličan problem?

“O, ne! Opet imamo domaći!” Da li i vi čujete često takve komentare učenika kada želite da im zadate domaći zadatak? Mislimo da može biti i drugačije. Pokušaćemo da vam pomognemo da napravite zanimljive, kreativne i za učenike izazovne zadatke.

Kako rešiti ovaj problem?

Na ovom seminaru ćete naučiti da kreirate kreativne domaće zadatke, koje će učenici želeti da rade. Osim toga, kreiranje domaćih zadataka uz pomoć onlajn veb-alata, poboljšaće vaše i učeničke digitalne kompetencije, ali i uštedeti vam vreme prilikom pregledanja radova. Na kraju ćete kreirati svoje domaće zadatke koje ćete moći odmah posle seminara da koristite u učionici. Osim toga, dobićete i pristup bazi domaćih radova, koja će se formirati u toku trajanja seminara.

Kome je namenjen ovaj seminar?

  • Nastavnicima razredne nastave.
  • Nastavnicima predmetne nastave – osnovna škola.
  • Nastavnicima predmetne nastave – gimnazija.
  • Nastavnicima opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola.
  • Nastavnicima stručnih predmeta – srednja stručna škola.
  • Nastavnicima u školi za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju.
  • Nastavnicima u školi za obrazovanje odraslih.
  • Nastavnicima opšteobrazovnih predmeta u osnovnoj/srednjoj umetničkoj školi.
  • Nastavnicima izbornih i fakultativnih predmeta.

Teme:

    1. Kako prilagoditi domaće zadatke učenicima? – U uvodnom delu seminara upoznaćete se sa ulogom domaćih zadataka u nastavnom procesu i saznati o čemu sve treba da vodimo računa prilikom njihovog zadavanja. Upoznaćete se i sa jednim jednostavnim, a zanimiljivim veb-alatom koji vam može pomoći da izradite domaće zadatke koje će učenici voleti da rade.
    2. Domaći zadaci kao izazov za učenike – U drugoj temi ćete proširiti svoje znanje o domaćim zadacima i kroz konkretne lekcije, jasna uputstva i praktične primere naučiti kako da što bolje koncipirate zadatke za učenike. Susrešćete se sa zagonetnim pitanjima čija je svrha da zagolicaju maštu i um vaših učenika i jednim zanimljivim veb alatom za njihovo postavljanje.
    3. Praćenje i vrednovanje postignuća učenika kroz domaće zadatke – Da bi domaći zadatak bio uspešan, važno je da osmislimo blagovremenu i kvalitetnu povratnu informaciju, kao i da osmislimo mehanizme za njegovu procenu. Upravo ćemo se time baviti u trećoj temi seminara. Predstavićemo vam i Gugl-upitnik u funkciji evaluacije domaćeg zadataka.
    4. Završni zadatak: Vršnjačka radionica – ocenimo domaće zadatke – Poslednja tema seminara posvećena je izradi krajnjeg produkta – domaćeg zadatka za učenike. Okušaćete se i u vršnjačkoj radionicu u okviru koje ćete imati priliku da procenite radove drugih učesnika.

Moderatori

Vera Isailović

Ja sam nastavnica istorije i prosvetni savetnik. Veći deo svoj dugogodišnjeg staža od preko 30 godina sam radila u osnovnoj školi. Mislim da je tehnologija donela veliku promenu u obrazovanju i da treba da je iskoristimo na najbolji način. Dobitnik sam mnogih nagrada, koautorka više oflajn i onlajn seminara, Fulbrajtov stipendista i na svom YouTube kanalu imam oko stotinu videa koje koristim u radu sa učenicima u obrnutoj učionici.

Jugoslava Lulić

Nastavnica sam srpskog jezika i književnosti u srednjoj stručnoj školi, autorka, moderatorka (uglavnom onlajn) seminara od kojih sam neke i dizajnirala. Volim da istražujem, eksperimentišem i putujem. O svemu tome pišem na svom blogu Učenje kroz avanturu. Dobitnica sam više nagrada u oblasti kreativnog korišćenja IKT u nastavi. Posebno sam ponosna na priznanje Đorđe Natošević koje sam dobila za izvanredna postignuća u nastavi. Svoja znanja i iskustva želim da podelim sa svim nastavnicima koji to žele i spremni su na izazov doživotnog učenja, kako bismo zajedno stvarali kvalitetniju nastavu primerenu XXI veku i društvu znanja.

Više_o_seminaru

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Seminar: Domaći zadatak u funkciji povećanja učeničkih postignuća“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *