O seminaru
Na začetku smo industrijske revolucije 4.0. Sa njenim razvojem širi se i veliki broj socioloških, demografskih, tehnoloških promena. Svaka od navedenih promena utiče i na razvoj društva. Razvojem veštačke intelegencije, robotike i sl. možemo zakoračiti u svet industrijske revolucije.4.0. Dakle, ideja našeg seminara je digitalizujemo na neki način nastavu. U tome nam može pomoći Web alat – Scratch. Kreativnost nastavnika u Skreču omogućava i nastavnicima i učenicima da kreiranjem svojih programa dođu do više različitih rešenja za istu prostu ili složenu problemsku situaciju.
Kome je namenjen ovaj seminar?
- Nastavnicima razredne nastave.
- Nastavnicima tehničkog i informatičkog obrazovanja.
- Nastavnicima informatike u osnovnim školama.
- Nastavnicima matematike i fizike.
- Nastavnicima računarstva i informatike u gimnazijama i srednjim stručnim školama.
- Nastavnicima programiranja.
- Nastavnicima tehnike i tehnologije.
- Stručnim saradnicima prilikom određivanja profesionalne orjentacije za učenike završnih godina.
Svim nastavnicima koji žele da koriste i razviju algoritamski način razmišljanja kod svojih učenika.
Teme:
- Animiraj pozorišnu predstavu – Na početku ove teme učimo o samom Skreču i programiranju u istom. Kada naučimo osnove u Skreču, ideja je da animiramo neke nastavne sadržaje i kreiramo male pozorišne predstave. Navešćemo nekoliko primera iz nastave u kojima bi se uočila povezanost znanja iz nauka, matematike, tehnike i tehnologije. Na osnovu tih primera, moći ćete da kreirate i animirate svoje lekcije.
- Kreiraj igricu – Ova tema je posvećena igricama. Naučićete kako da ih kreirate. U ovoj temi srešćemo se sa orjentacijom u ravni, koordnatnim sistemom, tumačenjem promenljivih i sl. Želja nam je da bez obzira čime se mladi bave, zapravo shvate da je ovakav način proučavanja nastavnog sadržaja osnova ekonomskog razvoja 21. veka. Tema obiluje tekstualnim lekcijama, ali i velikim brojem video sadržaja.
Moderatori
Marija Rafajlović Stojković
Diplomirani profesor matematike od 2002. godine i magistar matematičkih nauka od 2011. godine. Trenutno profesor matematike u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji. Na PMF-u u Kragujevcu angažovana za rad u “Matematičkoj radionici” na tri godine. Od šk. 2007/2008. godine radi kao istraživač – pripravnik za užu naučnu oblast Geometrija na Institutu za matematiku i informatiku, mentor u Centru za talente Kragujevac. Jedan od predavača na obuci za nastavnike predavače u onlajn školi „Goluxland“, autor kursa za osnovce u edukativnom centru „KidHub“.
Miloš Milosavljević
Profesor tehničkog obrazovanja, doktorand na Fakultetu inženjerskih nauka, realizator obuka u organizaciji Društva informatičara Srbije i ZUOV-a, evaluator udžbenika za informatiku i računarstvo za peti razred. Sve ovo postiže zahvaljujući biciklizmu, planinarenju i naravno učenju.
Recenzije
Još nema komentara.