OKCknjizara_sertifikat1

Neakreditovani seminar

OKCknjizara_score1

Broj bodova: 32

OKC_knjižara_novac1

Cena u valutama:

CG:  28 €

BiH:  50 KM

SRB:  3000 RSD

3.000,00 RSD

O seminaru

Iako se na času trudite da budete što jasniji i interesantniji, primetili ste da ima uspavanih i nezainteresovanih učenika. Verovatno ste se zapitali da li ste uradili sve što treba. Ne brinite, jeste. Samo su stigle nove generacije koje traže od nas drugačiji pristup i način rada.

Ideja za obrnutu učionicu proistekla je iz želje da u što većoj meri angažujemo svoje učenike na času, da podstaknemo njihovu kreativnost i samostalnost, razvijemo komunikacijske, saradničke i druge važne veštine, a da ih pritom ne ostavimo uskraćenim za potrebne sadržaje.

U praksi se potvrdilo da rešenje koje nudi obrnuta učionica odgovara velikom broju današnjih učenika. Pokušajte da sa nama otkrijete njene prednosti.

Kome je namenjen ovaj seminar?

  • Nastavnicima razredne nastave.
  • Nastavnicima predmetne nastave – osnovna škola.
  • Nastavnicima predmetne nastave – gimnazija.
  • Nastavnicima opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola.
  • Nastavnicima stručnih predmeta – srednja stručna škola.
  • Nastavnicima u školi za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju.
  • Nastavnicima u školi za obrazovanje odraslih.
  • Nastavnicima opšteobrazovnih predmeta u osnovnoj/srednjoj umetničkoj školi.
  • Nastavnicima izbornih i fakultativnih predmeta.

Teme:

  1. Šta je obrnuta učionica? – teorijski okvir U uvodnom delu ćete se upoznati sa osnovnim osobinama obrnute učionice, kao prednostima ovog modela rada u odnosu na tradicionalnu nastavu. Saznaćete i koje sve korake treba da preduzmete kako biste organizovali nastavu po modelu obrnute učionice.
  2. Kako da obrnemo svoju učionicu? U drugoj temi ćete napraviti svoje prve korake u kreiranju obrnute učionice. z Sadržaji i aktivnosti koje smo kreirali za vas (lekcije, primeri dobre prakse, interaktivne vežbe, forum), pomoći će vam pri izboru odgovarajuće teme/nastavne jedinice za obrnutu učionicu.
  3. Scenario za obrnutu učionicu – onlajn aktivnosti – U trećoj temi bavićemo se izborom, pripremom i ogranizacijom nastavnog materijala za čas po modelu obrnute učionice, kao i smernicama i zadacima za učenike. Upoznaćete se i sa veb-alatima za kreiranje i postavljanje nastavnog materijala za obrnutu učionicu.
  4. Scenario za obrnutu učionicu – aktivnosti na času U samoj završnici ćete imati najkretivniji zadatak. Bavićemo se organizacijom samog časa i osmišljavanjem aktivnosti i zadataka koji će podstaći aktivnost učenika. Dobićete gotov scenario koji ćete moći da primenite u svojoj učionici.

Moderatori

Vera Isailović

Ja sam nastavnica istorije i prosvetni savetnik. Veći deo svoj dugogodišnjeg staža od preko 30 godina sam radila u osnovnoj školi. Mislim da je tehnologija donela veliku promenu u obrazovanju i da treba da je iskoristimo na najbolji način. Dobitnik sam mnogih nagrada, koautorka više oflajn i onlajn seminara, Fulbrajtov stipendista i na svom YouTube kanalu imam oko stotinu videa koje koristim u radu sa učenicima u obrnutoj učionici.

Jugoslava-Lulic-juga

Jugoslava Lulić

Nastavnica sam srpskog jezika i književnosti u srednjoj stručnoj školi, autorka, moderatorka (uglavnom onlajn) seminara od kojih sam neke i dizajnirala. Volim da istražujem, eksperimentišem i putujem. O svemu tome pišem na svom blogu Učenje kroz avanturu. Dobitnica sam više nagrada u oblasti kreativnog korišćenja IKT u nastavi. Posebno sam ponosna na priznanje Đorđe Natošević koje sam dobila za izvanredna postignuća u nastavi. Svoja znanja i iskustva želim da podelim sa svim nastavnicima koji to žele i spremni su na izazov doživotnog učenja, kako bismo zajedno stvarali kvalitetniju nastavu primerenu XXI veku i društvu znanja.

 

Više_o_seminaru

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Seminar: Obrnuta učionica“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *