OKCknjizara_sertifikat1

Neakreditovani seminar

OKCknjizara_score1

Broj bodova: 32

OKC_knjižara_novac1

Cena u valutama:

CG:  28 €

BiH:  50 KM

SRB:  3000 RSD

3.000,00 RSD

O seminaru

Savremeno obrazovanje među svojim prioritetnim ciljevima ima za cilj podsticanje razvoja kritičkog mišljenja i kreativno rešavanje otvorenih problema.

Program se upravo odnosi na osnaživanje nastavnika za praktičnom primenom kritičkog mišljenja u planiranju nastave i učenja i ovladavanje adekvatnim metodičkim alatima kojima se podstiče razvoj kritičkog i kreativnog mišljenja.

Kome je namenjen ovaj seminar?

Program je namenjen zaposlenima u obrazovno-vaspitnim ustanovama, vaspitačima, učiteljima, nastavnicima, stručnim saradnicima i direktorima.

Kompetencije koje se programom razvijaju odnose se na poučavanje i učenje, razvijanje saradnje i zajednice učenja.

Prioritetna oblast stručnog usavršavanja odnosi se na metodiku rada sa učenicima kojom se podstiče razvoj funkcionalnih znanja, veština i stavova.

Teme:

  1. Dimenzije kritičkog mišljenja Kritičko i kreativno mišljenje u savremenom obrazovanju. Kritički pristup nastavnom sadržaju. Aktivne metode i tehnike rada pri kritičkom pristupu nastavnom sadržaju. Okruženje za učenje koje podstiče kritičko mišljenje. Razvoj kritičkog mišljenja – uloga nastavnika.
  2. Modeli saradničkog učenja koji doprinose razvoju kritičkog i kreativnog mišljenja Uslovi koji unapređuju saradnju između učenika. Modeli organizacije saradničkog učenja. Načini podsticanja saradničkog učenja (primeri tehnika). Strategije praćenja i ocenjivanja (primeri ocenjivanja individualne odgovornosti učenika i grupnih procesa).
  3. Podsticanje kreativnosti Šta znači biti kreativan? Stvaralaštvo kao izraz kreativnosti (mehanizam kreativnog procesa i rešavanja otvorenih problema kod učenika, divergentno mišljenje/ laterarno mišljenje, primer otvorenih nestrukturiranih zadataka). Metode podsticanja kreativnog mišljenja. Tehnike za podsticanje kreativnosti.

Moderatori

Vanja_Jeremić

Vanja Jeremić

Pedagog po struci i ima radnog iskustva u osnovnoj i srednjoj školi. Permanentno se stručno usavršava i motivisana je da nastavnicima bude podsticajna podrška u obrazovno-vaspitnom radu. Prati pravce savremenog obrazovanja i autor je više akreditovanih seminara stručnog usavršavanja. Ima desetogodišnje iskustvo kao realizator u izvođenju obuka. Deo je OKC tima od 2021.g. kao autor/moderator onlajn seminara.

Vera Milićević

Vera Milićević

Nastavnik stručnih predmeta građevinske struke. Od školske 2015/16. ima zvanje pedagoškog savetnika i nastavlja da svoj rad inovativno unapređuje. Na prostoru interneta pojavljuje se 2011. kada za svoje učenike otvara blog www.nadgradnja.wordpress.com a zatim sledi i primena raznih veb alata i servisa. Juna 2017. imenovana je za voditelja programa stručnog usavršavanja za dostizanje osnovnog nivoa digitalnih kompetencija. Od 2017. stiče zvanje savetnik – spoljni saradnik, i aktivno radi u zvanju. Nastavne i vannastavne aktivnosti spaja projektnom nastavom pa su rezultati toga uspešni projekti na konkursima Francuskog instituta LAMAP (Ruka u testu) i projekti na portalu eTwinning : Zelena gradnja, Make my STEM, Virtual Lab in Real Life… Od 2016. godine postaje i deo OKC tima, kao autor/moderator online seminara.

Više_o_seminaru

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Seminar: Podučavanje kojim se podstiče razvoj kritičkog i kreativnog mišljenja“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *